onsdag 29. februar 2012

Konsert på Hallhytta, Darbu!!

Vi lar oss ikke stoppe av noen plussgrader for mye, og da snakker jeg på vegne av dugnadsgjengen i Fiksum IL (som står for driften av Hallhytta) og meg selv (jeg avlyser ALDRI skaurock-konserter pga. været, nemlig). Så det er en glede å invitere alle skau-entusiaster, skifolk, truge-typer, de som velger rett og slett å gå på beina i løypa, Neil Young frelste og skaurock-elskere til Hallhytta førstkommende søndag, dvs. 4. mars. Serveringen er åpen 10-16. Jeg starter min konsert kl. 13.00. Og jeg kan love å gi jernet. Jeg er jo inspirert av vårlufta. Kjøttmeisene synger så det ljomer om dagen, revane skriker og uglene roper, skulle ikke forundre meg om det ikke også er litt orrebulder å høre her og der.
Jeg sender hatten rundt etter konserten. Har også med noen cd'er for de som ønsker signert langt til skogs.
Her er noen av siste ukas øyeblikk:
"Gåsunger" på selje, Kolberghaugen 25. feb. 2012.

Deilig Holtefjell-bjørk 24. feb. 2012.

Nymåne og Venus og Varg-gran, Holtefjell 24. feb. 2012.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar